Koperty firmowe kreują wizerunek firmy
Koperty firmowe to podstawowe narzędzie stosowane przez firmy w przekazywaniu ważnej korespondencji zarówno partnerom biznesowym, jak i klientom czy pracownikom. Takie personalizowane koperty z nadrukiem logo przyczyniają się do budowania profesjonalnego wizerunku i są niezbędne w każdej poważnej firmie. Oferty handlowe, faktury VAT, życzenia świąteczne, kupony czy bony to tylko część korespondencji rozsyłanej pocztą, korespondencji, którą trzeba umieścić w kopertach.
Jakie koperty firmowe wybrać?
Drukarnie oferują klientom sporo różnych rodzajów kopert do wyboru. U nam możecie Państwo zamówić koperty firmowe w formatach:
- DL (220 x 110 mm) – mieści format A4 złożony na trzy;
- C4 (2229 x 324 mm) – mieszczący format A4;
- C5 (162 x 229 mm) – mieszczący format A5 lub A4 złożone na pół;
- C6 (1622 x 114 mm) – mieszczący format A6.
Zazwyczaj firma wysyła różnego rodzaju korespondencję i w związku z tym potrzebuje kopert o różnym rozmiarze. Ważne jest by utrzymać spójny wygląd, poprzez umieszczenie na wszystkich kopertach tych samych danych (nazwa firmy, adres, logo) w tym samym miejscu. Oczywiście niekiedy może zaistnieć potrzeba wysłania szczególnego rodzaju korespondencji, która wymaga zastosowania innych kopert, na przykład zawierających dodatkowo jakąś niewielką grafikę promocyjną. W takim przypadku szczególnie ważny jest odpowiedni projekt.
W zasadzie projekt zawsze jest istotny. Jakby nie było, koperty firmowe mają bezpośredni wpływ na postrzeganie firmy. Muszą więc być zaprojektowane w przemyślany sposób. Nasza drukarnia świadczy usługi także z zakresu projektowania graficznego, więc oferujemy klientom kompletną usługę. Wykonujemy profesjonalny projekt, a po zatwierdzeniu drukujemy koperty. Zamówienia realizujemy szybko i tanio.
A Ty masz już eleganckie koperty firmowe? A może chciałbyś coś w nich zmienić, ale sam nie jesteś pewien co? Zwróć się do nas, chętnie przygotujemy dla Ciebie zupełnie nowy projekt i nadamy Twoim kopertom firmowym świeży wygląd, który z pewnością przykuje uwagę adresatów.