Odzież reklamowa – po co Ci ona?

Porady i ciekawostki dla każdego zainteresowanego życiem drukarni. Czym jest drukarnia? Jak dobrze drukować? Jakie są najlepsze formaty do druku i więcej!

Odzież reklamowa – po co Ci ona?

odzież reklamowa

No właśnie po co inwestować w odzież reklamową? Czy to nie strata czasu i pieniędzy? Niektórzy tak właśnie myślą, ale to nie jest prawda. Właściwie odzież reklamowa, zwłaszcza koszulki z nadrukiem logo dla pracowników, to jeden z tańszych i lepszych sposobów na promocję Twojej firmy oraz stworzenie jej pozytywnego wizerunku. W jaki sposób działa na klientów odzież reklamowa? I co zrobić, żeby w pełni wykorzystać jej potencjał?

Po co Twojej firmie odzież reklamowa?

Po pierwsze, musisz przyznać, że większość ludzi to wzrokowcy. Bardzo szybko zapamiętujemy grafiki, obrazki, zdjęcia, rysunki, zwłaszcza jeśli często je widzimy. To po prostu właściwość naszych umysłów, coś co działa automatycznie bez udziału naszej woli. Jeśli więc chcesz, żeby Twoi klienci zapamiętali Twoje logo, spraw by często je widzieli. jak to zrobić? Na przykład umieszczając je na koszulkach pracowników. Wtedy staną się nie tylko ich strojem roboczym, ale też Twoją reklamą. Za każdym razem, kiedy klient będzie miał z nimi styczność albo chociaż na nich spojrzy, zobaczy też Twoje logo.To z pewnością pomoże mu je lepiej zapamiętać i skojarzyć z Twoją marką.

Po drugie, ubranie pracowników w koszulki z nadrukiem loga firmy sprawiają, że klienci odbiorą ich jako bardziej profesjonalnych. To wrażenie przyczyni się do lepszego odbioru całej Twojej firmy.

Po trzecie, tego typu odzież reklamowa jest bardzo praktyczna. Dzięki niej klienci od razu wiedzą do kogo się zwrócić i nie muszą się obawiać, że pomylą innego klienta z kimś z obsługi. A takie niezręczne sytuacje mogą bardzo zniechęcać klientów by do Ciebie wrócili.

Masz już przynajmniej trzy ważne powody, żeby zainwestować w odzież reklamową.  Ale czy każda będzie działała na Twoją korzyść? Co zrobić, żeby Twoja inwestycja, rzeczywiście się opłaciła?

Wybierz materiał i krój

Jeśli odzież reklamowa rzeczywiście ma być skuteczną reklamą, to musi po prostu dobrze wyglądać. Ale co to znaczy? Chyba najczęściej wybieranym elementem garderoby, na którym nadrukowuje się logo firmy są koszulki. Niestety koszulki z nadrukiem kojarzą się głównie z za dużym, bezkształtnym t-shirtem. Oczywiście taki t-shirt nie byłby dobrym tłem dla Twojego logo. Naprawdę niewiele osób będzie dobrze wyglądać w takich koszulkach, więc choć może oszczędzisz, to jednak nie osiągniesz swojego celu. Taka koszulka stanie się raczej antyreklamą, a  przecież nie o to chodzi. Właśnie dlatego zrobisz mądrze jeśli wybierzesz taki krój koszulki, który będzie bardziej dopasowany i jak najbardziej uniwersalny. Niech wybrana przez Ciebie odzież reklamowa ma szansę dobrze się prezentować na pracownikach.

Kolejna ważna sprawa to wybór odpowiedniego materiału. Nie zamawiaj w ciemno. Poproś najpierw o próbki różnych materiałów, z których możesz zamówić koszulki i wypierz je parę razy w pralce. Dzięki temu dowiesz się, który materiał najmniej się kurczy lub rozciąga i odbarwia. Wybierz właśnie taki. Odpowiedni krój i dobrej jakości materiał sprawią, że Twoja odzież reklamowa będzie się świetnie prezentować, pracownicy będą ją chętnie nosić, a klienci będą się jej przyglądać.

Ostatni ważny element dotyczy wysokiej jakości nadruku. Nasza drukarnia ma bogate doświadczenie w wykonywaniu nadruków na odzieży. Chętnie podpowiemy Ci co się sprawdza, a co nie. Możesz być pewien, że Drukarnia Creative pomoże Ci stworzyć perfekcyjną odzież reklamową, która długo będzie działać na rzecz Twojej firmy!